wtorek, 31 stycznia 2012

Zabawa w seriale

Witajcie
Demostenes z Demos Kratos, oraz Wilktoria z Wilkowych ulotnych chwil  zaprosiła mnie do zabawy z opisem ulubionych seriali.
Bardzo dziękuję za zaproszenia!






Zasady zabawy:
1. Napisz kto Cię otagował
2. Opublikuj u siebie na blogu logo taga
3. Wymień i opisz kilka swoich ulubionych seriali
4. Zaproś co najmniej 5 innych blogerów do zabawy.



Parę przypadło mi do gustu i gdy mam chwilę z przyjemnością oglądam:
"Przystanek Alaska"- kultowy serial o miłosci, przyjaźni i pięknej Alasce. Moja ulubiona postać z serialu to małomówna, pełna specyficznej mocy i oaza spokoju- Marlyn.


Drugi taki serial, który na długo utkwił mi w pamięci to oglądany kilkanaście lat temu "Zagubiony w czasie"

...czyli magia, dobre uczynki, możliwość bycia kimś innym. Bajka- ale ja takie bajki lubię :)
I ostatni serial "Zaklinacz/ka dusz" - opowieść o medium, która pomaga zagubionym duszom przejść w spokojne miejsce, jest pośredniczką między zmarłymi a żyjącymi. W zasadzie trudne temat śmierci i próba pokazania tego stanu w formie "pójścia w krainę wiecznej szczęśliwości" Nie do końca mnie to przekonyje- ale serial naprawdę ok- szczególnie 2 pierwsze sezony, dalsze są wg mnie gorsze- może dlatego że za dużo  w nich odcinków rodu z Archiwum X

Myślę,że każdy spotkł się przynajmniej z jednym serialem który oglądał .
Do zabawy zapraszam:


Lekka modyfikacja i już naprawione. Demostenes- piosenka Elmo boska- muszę ją pokazać mojej małej jak się obudzi.


11 komentarzy:

  1. I ja cie nominowałam Kobieto! ale nie zagladnełas i nie wiesz :D

    Przystanek Alaska, to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  2. O.... o, a nic nie meldowałaś :) To idę oglądać i bić czołem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A widzisz, nie wiedzialam ze trzeba meldowac :P
    Tak wiec tobie wybaczone, a mi razy na dupe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o dziękuję za zaproszenie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam "przystanek Alaska"! Muszę odnowić swoją znajomość z tym serialem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Przystanek Alaska" - świetny serial. Uwielbiam.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Babsztyl Wstrętny :)- szczególnie zimą świetnie się go ogląda. Pozdrawiam i polecam :)
    Kasiu- dokładnie tak! Pozdrawiam równie ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z córką oglądamy ostatnio ciurkiem przeróżne seriale (zaczęło się jakieś 2 lata temu od "Dr. House'a")- "Supernaturals", "Miasteczko Twin Peaks", "Gotowe na wszystko", "Battlestar Galactica" (super muzyka). Całą rodziną namiętnie śledzimy przygody Fineasza i Ferba i "Pingwiny z Madagaskaru".
    "Przystanek Alaska" pamiętam słabo- nadaje się dla dajmy na to 11 latka czy 8 latka?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochany Szewcu:) Dziękuję za przemiłe komentarze - dzień zaczął Mi się dużo przyjemniej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga, co tak u Ciebie cicho. Wszystko ok? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu- już jest ok. Dziękuję za pamięć, bardzo mi zrobiło się miło, że ktoś zauważył moją nieaktywność. Postaram się wkrótce do Was dołączyć. Pozdrawiam serdecznie!
    bea- może dla 11 latka będzie już ok :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony tutaj Twój ślad :)