poniedziałek, 11 marca 2013

Bezowy

Kiedyś, wydaje się, że nie tak dawno, 11 marca wydawał się dla mnie dniem wyjątkowym.
W zasadzie mogło się nic nie dziać, ale to był "mój dzień".
Niestety nie wiem kiedy przestałam się czuć w tym dniu wyjątkowo. Teraz zdecydowanie ważniejsze są inne dni. No cóż, może tak ma być :)

Mimo to postanowiłam wirtualnie podzielć się z Tymi którzy właśnie dziś tu zajrzą bezowym tortem.  :)

                                                                    źródło http://www.urzadzamy.pl



Ach...  i sprawiłam sobie  prezent- pośrednio dzięki Kasi i .fajnej grafice dosępnej w  DP-SKLEP
Ma dużo dobrej energii, a tego ostatnio mi trochę brakuje.


Pozdrawiam poniedziałkowo :)



10 komentarzy:

  1. :-) wszystkiego dobrego :-):-)
    A co do poczucia wyjątkowości w tym dniu... mam tak samo. Widocznie, tak z czasem musi być :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, co za niespodzianka! Sto lat, sto lat!
    A na moim blogu dodatkowo życzenia zbiorcze ode mnie i od chłopców z DP zespołu :)
    Uściski!
    ps. Dziewczyny mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, życzę Ci, żeby ten dzień był ZAWSZE wyjątkowy i szczególny!! dla Ciebie i dla Twoich bliskich! Buziaki przesyłam i wirtualnym tortem się częstuję (całe szczęście, że nie idzie w boczki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, bardzo Ci kochana dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, bardzo dziękuję za ciepłe słowa, a jednak dzięki (m.in.) Wam poczułam się dziś wyjątkowo :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak właśnie ma być!

      PS. BAJECZNY nagłówek z fotami dzieciaków!

      Usuń
  6. Najlepszego, bo tort chyba na urodziny :)
    Energię trzeba łapać, jak tylko się da!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, to były urodziny. Pozdrawiam enegetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony tutaj Twój ślad :)